Nume: Pe strada Dublin
Nume engleză: On Dublin street
Autor: Samantha Young
Număr de pagini: 480
Editura: Trei

Primul volum al cărţii, este Pe strada Dublin (al cărei recenzii o găsiţi dând click pe titlul volumului)
Pentru că deja m-am obişnuit cu stilul frumos al Samanthei Young, de data aceasta, autoarea ne aduce în prim plan, povestea de dragoste dintre Johanna Walker si Cameron McCabe. Acţiunea acestui volum se desfăloară în frumosul Edinburgh. Jo are grijă de fratele ei mai mic Cole, alegerile sale fiind ghidate de bunăstarea acestuia. Niciodată nu a luat decizii pentru ea, nu a lăsat pasiunea să îi curgă prin vene sau să se lase purtata pe aripile iubirii, asta până îl întâlneşte pe seducătorul Cam, colegul său de muncă. Atracţia dintre ei este parcă palbailă, iar insinuările sunt absolut delicioase, însă totul se concretizează când Cam se mută în acelaşi bloc cu ea.
Jo încearcă să găsească un bărbat care să le ofere stabilitate, posibilităţi financiare, refuzându-şi dreptul la iubire şi la împlinire sufletească. Deşi prima impresie pe care o lasă Johanna nu este una tocmai plăcută,aceasta având un iubit mai în vârstă pe nume Malcolm, de-a lungul romanului, Cam îi descoperă sufletul nobil, putere de sacrificiu, dar şi dragostea infinită pe care i-o poartă fratelui său mai mic. Jo este de asemenea fascinată de puterea pe care o emană Cam, de întelegerea de care dă dovadă, devenind un sprijin atât pentru ea cât şi pentru Cole. Cameron, încearcă să o cucerească, iar calea ce mai simplă către inima Johannei este chiar fratele ei Cole.
 Scena mea favorită din carte a avut loc într-o galerie de artă, unde Jo venise însoţit de iubitul ei Malcolm. Întâmplarea face să dea tocmai acolo peste Cam, care este parcă o forţă seducătoare. Este învelit în mister, este fascinant şi superb. Este genul de bărbat sigur pe el, care ştie ce vrea, iar ceea ce voia el în momentul acela purta numele de Johanna Walker.
De-a lungul acestei cărţi nu cred că mi-a plăcut Malcolm. Desigur, subiectivate este cuvântul care mă caracterizează, dorindu-mi cu ardoare ca cei doi să poată fi împreună fără vreun impediment. Deşi Malcolm îi oferea lui Jo ceea ce avea nevoie, nu a reuşit să ajungă la inima mea.
Cât despre Jo, mi se pare o fiinţă foarte puternică, care a avut nevoie de multă tărie să treacă peste tragediile din copilărie, să aibă grijă de un frate mai mic, încă de la o vârstă foarte fragedă. Pentru iubirea pe care i-o poartă lui Cole, ea este capabilă de orice, după cum ne şi demonstrează, aceasta renunţând la viaţa ei socială, la iubire.
Cole, este de asemenea construit din lumini. Este o fire blândă, carismatică şi iubitoare. Are un suflet imens, fiind mult mai matur pentru cei paisprezece ani ai săi. Desigur, este conştient de toate sacrificile pe care Jo le face pentru el, singurul lucru pe care şi-l doreşte este ca ea să fie fericită. L-am îndrăgit pe acest micuţ încă de la început şi sper să îi văd şi lui povestea de dragoste.
Cameron, este desigur, genul de bărbat după care femeile întorc capul. Este seducător, este sigur pe şarmul şi carisma sa, este misterios şi cu o inimă mare. Deşi nu mi-a plăcut că a judecat-o pe Jo înainte să o cunoască, am apreciat gândirea şi dorinţa autoarei de a le umaniza, de a le oferi trăsături umane, iar a conjectura este o trăsătură umană pregantă şi des întâlnită. Am apreciat dorinţa lui Cam de a-i reda încrederea lui Jo în ea însăşi, de a-i oferi iubirea pe care o merită, dar şi de a o face să vrea mult mai mult de la sine şi de la viaţă. Era o fată care accepta mult prea uşor etichetele celorlaţi fără ca măcar să facă ceva pentru a le spulbera, fiind convinsă că le merită.
Pentru cei care au îndrăgit povestea lui Joss şi a lui Braden, sunt absolut sigură că veţi devora şi această carte, că îi veţi îndrăgi şi vor fi parte din voi. Nu va lipsi intriga, condimentele, dar şi insinuările picante pe care Cam le presară de-a lungul romanului. Merită să îi descoperiţi, să vedeţi frumuseţile pe care cei doi vor să vi le arate

Citate

"Ţi-a spus cineva că eşti cel mai detestabil, îngâmfat, făţarnic, insuportabil idiot care a existat vreodată?
Pieptul mi se ridica şi cobora din pricina furiei.
Expresia lui Cam s-a înnegurat, iar privirea i-a alunecat asupra pieptului mei înainte de a se abate din nou asupra feţei mele.Privirea lui m-a făcut să mă înroşesc şi mai tare.
-Uşurel, scumpo.Dacă o ţii în ritmul ăsta, ai să-ţi epuizezi tot calendarul de cuvinte într-o singură seară."

"-Te iubesc, Cameron MacCabe.
Zâmbind arogant , Cam şi-a dat jos jeanşii.
-Şi eu te iubesc , domnişoară Walker-în-devenire-MacCabe."

Descriere
Jo Walker are un obiectiv clar: să găsească un bărbat care să le ofere stabilitate financiară ei şi familei ei. Pentru aceasta, însă, trebuie să joace un rol care i-a devenit o a doua natură şi să le ascundă potenţialilor parteneri adevărul despre familia ei. Când îl întâlneşte pe Cameron McCabe, acesta o judecă după aparenţe şi îşi formează o opinie nu foarte măgulitoare. Dar, pe măsură ce încep să se cunoască, Cam descoperă că Jo nu e ceea ce pare, iar Jo descoperă un bărbat în faţa căruia nu trebuie să se ascundă.

Oare va îndrăzni Jo să pună în joc viitorul ei şi al fratelui ei dând curs atracţiei mistuitoare dintre ea şi Cam