joi, 6 august 2015

Atracţia ( #Crossfire1) - Sylvia Day


Nume: Atracţia (#Crossfire 1)
Nume engleză: Bared to you (#Crossfire 1)
Autor: Sylvia Day
Număr de pagini:480
Editura: Litera

Fascinantă, seducătoare, sexy, înnebunitor de frumoasă  sunt adjectivele care pot descrie acest roman absolut. Cred că titlul este ales perfect, este potrivit, descriind exact ceea ce se întâmplă între cei doi protagonişti. Am rămas pur şi simplu cu un gust atât de plăcut când am terminat această carte, încât am reciti-o.
Povestea de dragoste dintre Eva Tramell,  o frumuseţe orbitoare, elegantă, fină , si mega mogululul Gideon Cross, un bărbat ce emană senzulitate la fiecare pas, la fiecare adresare sau privire. Eva este o blondă minionă, frumoasă, ce devine obsesia unuia dintre obsesia lui Gideon, unul dintre cei mai râvnit burlac.
Sylvia pune în lumină o atracţie ce trece de barierele umane acceptate, ce se transforma într-o obsesie, într-o iubire atât de pătimaş trăită de amândoi, încât te consumă şi pe tine ca cititor. Pur şi simplu nu poţi ieşi din această lume a dorinţelor, a puterii, care ne-o dezvăluie de-a lungul cărţii.
Eva abia s-a mutată în minunatul New York, tocmai din San Diego, împreună cu cel mai bun prieten al său Cary. Amândoi fug de fosta lor viaţa, de trecut şi de dezastrele ce le-au marcat existenţa, refugiindu-se în brateţe acestui oraş al tututor posibilităţilor. Eva este fascinantă de aglomeraţie, de viaţa ce o are acest oraş, dar şi de oameni săi.
Gideo Cross este unul dintre cei mai bogaţi oameni, este seducător, întuecat şi premejdios, de o magnitutidine ce îţi poate zgudui întreaga viaţa, iar acest om fascinant se îndrăgosteşte iremediabil de Eva , de zâmbetul seducător, de ochii ei superbi, dar mai ales de firea şi atitudinea pe care o are. Eva încearcă să se lupte cu atracţia primară ce se naşte între ei încă de la început, încearcă să o evite, însă este mult mai puternică decât ar vrea sau decât îşi dă seama.
Pe măsura ce Eva pătrunde uşor în sufletul lui Gideon, este fermecată de modul seducător al lui, de senzualitatea pe care o emană, dar mai ales de combinţia ce o reprezintă ei când sunt împreună. Se îndrăgosteşte profund de modul tandru cu care se poartă, de dorinţa lui de a-i oferi protecţie, înţelegere şi alinare. Ştie cu siguranţă că Gideon fie o va repara şi îi va reda tot ce pierduse cândva, fie o va distruge iremediabil.
Relaţia lor este una foarte intensă, misterioasă, senzuală, întunecată şi foarte profundă. Sunt atraşi în cel mai primitiv mod, dar şi în cel mai frumos, fiind astfel purtaţi pe aripile dragostei. Deşi lui Gideon îi este greu să se deschidă faţă de Eva, să îşi dezgolească sufletul în faţa ei, face totuşi eforturi pentru a o păstra, deşi amândoi sunt conştienţi că trcutul pe care îl poartă ca pe o povară, va sta între ei.
Relaţia lor este formată din certuri şi împăcări frumoase, promisiuni şi tandreţuri, de gelozie, dar mai ales de dragoste. Este o relaţie ce încearcă să fugă de trecut, dar dă piept la fiecare colţ cu acesta. Este o atracţie fascinantă ce merită descoperită şi savorată la adevărata ei intensitate.
Vă recomand această carte din tot sufletul, dacă sunteţi devoratori de poveşti de dragoste, de romane ce sunt de o intensitate indescriptibilă, ce pun în lumină relaţiile ce nu sunt tocmai dulci tot timpul. Acest roman dezvăluie dorinţele fetelor, femeilor şi domnişoarelor de a trăi o astfel de iubire, de a fi iubite în cel mai intens şi obsesiv mod, dar şi de a se bucura de toate detaliile minunate ale acestui roman.

Citate
“Cine știe să aștepte are parte de ce-i mai bun.”
 “Să răsfeţi o femeie este ceva ce nu se demodează niciodată.” 

Descriere

“Gideon Cross a intrat în viaţa mea ca un fulger în întunericul nopţii - impresionant şi strălucitor, fierbinte şi neliniştitor. Am fost atrasă de el, aşa cum nu mi s-a mai întâmplat vreodată în viaţă. Tânjeam după atingerea lui ca după un drog, chiar ştiind că mă secătuia de puteri.  Eram un suflet chinuit, iar el a pătruns cu atâta uşurinţă în cele mai adânci ascunzişuri ale inimii mele... Căci Gideon ştia. Era bântuit de propriii demoni. Şi fiecare a devenit pentru celălalt oglinda care îi reflectă cele mai profunde răni... şi dorinţe.

Legăturile cu care m-a cuprins dragostea lui m-au transformat cu totul, şi m-am abandonat în întregime lui, dorindu-mi doar ca trecutul nostru întunecat să nu distrugă pentru totdeauna singura şansă la fericire pe care o găsisem în sfârşit...“

3 comentarii:

  1. Am citit și eu această serie, adică ce-a fost tradus până acum. Cei de la Litera urmează să scoată al patrulea volum, din câte am văzut, și îs vreo 6, cred! Oricum, nu e o serie cine știe ce, dar e o lectură care, zic eu, e binevenită din când în când. Genul ăla de carte pe care-l citești ca să te destinzi!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer, aşa am perceput-o şi eu. E totuşi o carte pe care nu o regret, deşi nu îmi plac romanele atât de lungi, cu atât de multe volume, mai ales dacă nu le citeşti unul după altul. Eu personal tind să uit, dar oricum, o lectură zic eu plăcută. :D
    Mulţumesc pentru comentariu şi pentru că ai trecut pe aici. Te pup :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au scos volumul patru, așadar, deci îs rapizi! :)) Mai avem de așteptat încă două. Spor!

      Ștergere